بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دفاع استقلال از عملکرد بازيکنانش

به نقل از سايت باشگاه استقلال، پس از دعوت هاشم بيگ زاده به تيم ملي، سايت باشگاه استقلال با نظر و تاييد امير قلعه نويي آمار دوندگي و بازي اين مدافع، هافبک در هفتاد و پنجمين دربي پايتخت را اعلام کرد که بر اساس اين آمار ميزان دوندگي بيگ زاده در بازي با پرسپوليس 9210 متر و ميانگين سرعت اين بازيکن 14.6 متر است. اين درحالي است که بر اساس آمار منتشر شده ميزان دوندگي جانواريو که نزديکترين بازيکن به بيگ‌زاده است قريب به يک کيلومتر کمتر را نشان مي‌دهد!
سايت باشگاه استقلال تاکيد مي کند: هاشم بيگ زاده در جريان دربي پايتخت 45 پاس داده که 32 پاس وي به بازيکن خودي رسيده است. اين بازيکن با 17 توپ‌گيري از حريفانش يکي از بهترين‌هاي استقلال در بازي با تيم پرسپوليس بوده که نهايتاً همين آناليزها سرمربي تيم ملي را متقاعد کرده که بايد وي را با وجود احسان حاج صفي و مهرداد پولادي به تيم‌ملي ايران دعوت کند!
سايت باشگاه استقلال همچنين اعلام کرد: با وجود اين آمار بايد بيشتر به انتخاب‌هاي کادر فني استقلال توجه و اطمينان کرد و دست از برخي انتقادهاي غيرکارشناسانه که هدفي جز تخريب استقلال ندارند، برداشت. مطمئن باشيد آمار تيم استقلال و آمار فوق‌العاده جواد نکونام نيز به محض مجوز امير قلعه نويي بروي سايت رسمي باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 6 / 1391برچسب:آمار دوندگی بازیکنان,سایت باشگاه استقلال,هاشم بیگ زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com